Po wymianie dotychczasowych wodomierzy głównych wody na wodomierze  ze zdalnym odczytem   PWK „Płonia” Sp. z o.o. informuje, że nowo zainstalowane liczniki nie wymagają wizyty inkasenta na Państwa nieruchomości w celu ich odczytania. Wobec powyższego prosimy o podawanie podliczników  wody ogrodowej  w sezonie  do 20 dnia m-ca , lub co najmniej raz w roku kalendarzowym ( m-c wrzesień).
Odczyty można podawać telefonicznie (nr tel. 95 746 2100 wew. 38) lub na maila (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), lub za pośrednictwem strony www.pwkplonia.pl (poprzez zakładkę „Podaj stan swojego licznika”).

W przypadku braku przesłanej nam informacji dotyczącej odczytu podlicznika   wody utraconej bezpowrotnie (ogrodowego) będziemy obciążać całość z licznika  głównego jak zużycie wody i ścieków.