Po wymianie dotychczasowych wodomierzy głównych wody na wodomierze  ze zdalnym odczytem   PWK „Płonia” Sp. z o.o. informuje, że nowo zainstalowane liczniki nie wymagają wizyty inkasenta na Państwa nieruchomości w celu ich odczytania.

Wobec powyższego prosimy o podawanie podliczników  wody ogrodowej  w sezonie  do 25 dnia każdego miesiąca , lub co najmniej raz w roku kalendarzowym (we wrześniu).
Odczyty można podawać tylko i wyłącznie na maila (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), za pośrednictwem strony www.pwkplonia.pl (poprzez zakładkę „Podaj stan swojego licznika”) lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta znajdującym się w naszej siedzibie na ul. Fabrycznej 5 w Barlinku.

W przypadku braku przesłanej nam informacji dotyczącej odczytu podlicznika   wody utraconej bezpowrotnie (ogrodowego) będziemy obciążać całość z licznika  głównego jak zużycie wody i ścieków.