Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, kasa w godzinach od 7:15 do 14.45.

Do BOK mogą się Państwo zgłaszać ze wszystkimi sprawami, dotyczącymi usług, które świadczy Spółka zarówno dla odbiorców indywidualnych jak i dla firm.
Pracownicy biura pomogą Państwu między innymi w załatwieniu wszelkich formalności:
Dział Obsługi Klienta, Pokój Nr 1 i 2, tel. 95 7462 100 wew. 27 i 29.
Zakres przyjmowanych spraw:

Sekcja Obsługi Klienta, Pokój Nr 17, tel. 95 7462 100 wew. 26
Zakres przyjmowanych spraw:

Druki potrzebnych wniosków do uzyskania przyłączenia do sieci wod-kan do pobrania poniżej. Do odczytania plików niezbędny jest program czytający pliki w formacie .pdf (np. Acrobat Reader 9.3 PL dostępny do pobrania na naszej stronie w zakładce "pliki do pobrania")

1. Wniosek_o_wydanie_zapewnienia.pdf
2. Wniosek o wydanie zapewnienia (promesy) (31.57 kB)


Opublikował: Tadeusz Buczek
Publikacja dnia: 17.02.2021
Podpisał: Tadeusz Buczek
Dokument z dnia: 11.08.2014
Dokument oglądany razy: 7162
30.09.2022 // pwkplonia.pl/biuletyn