Zmiany wprowadzono z powodu: Podmiana wniosków
Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, kasa w godzinach od 7:15 do 14.45.
Do BOK mogą się Państwo zgłaszać ze wszystkimi sprawami, dotyczącymi usług, kt?re świadczy Sp?łka zar?wno dla odbiorc?w indywidualnych jak i dla firm.
Pracownicy biura pomogą Państwu między innymi w załatwieniu wszelkich formalności:
Dział Obsługi Klienta, Pok?j Nr 1 i 2, tel. 95 7462 100 wew. 27 i 29.
Zakres przyjmowanych spraw:
- zgłoszenia wskazań wodomierzy
- awarie wodomierza oraz jego plombowanie
- reklamacja rachunk?w wystawionych przez PW-K
- podpisywanie um?w na dostawę wody i odprowadzanie ściek?w,
- warunki reklamacji dot. sprzedaży wody
- wystawianie faktur za wodę i ścieki oraz usługi,
- udzielanie informacji na temat zadłużenia i możliwości spłaty
- materiały informacyjne i aktualna taryfa na dostawę wody i odprowadzanie ściek?w,
- przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Sekcja Obsługi Klienta, Pok?j Nr 17, tel. 95 7462 100 wew. 26
Zakres przyjmowanych spraw:
- procedura przyłączenia się do sieci wodociągowo - kanalizacyjnej,
- wydawanie zapewnienia dostawy wody i odprowadzania ściek?w oraz warunk?w technicznych przyłącza do sieci wod - kan
Druki potrzebnych wniosk?w do uzyskania przyłączenia do sieci wod-kan do pobrania poniżej. Do odczytania plik?w niezbędny jest program czytający pliki w formacie .pdf (np. Acrobat Reader 9.3 PL dostępny do pobrania na naszej stronie w zakładce "pliki do pobrania")
userfiles/file/1__wniosek_o_wydanie_zapewnienia.pdf
2. Wniosek o wydanie zapewnienia (promesy) (31.57 kB)
Publikacja dnia: 26.08.2014
Dokument z dnia: 11.08.2014
Dokument oglądany razy: 3 312