ZAKUP MINIKOPARKI WRAZ Z PRZYCZEPĄ NAJAZDOWĄ
Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Barlinek: ZAKUP MINIKOPARKI WRAZ Z PRZYCZEPĄ NAJAZDOWĄ
Numer ogłoszenia: 42434 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Płonia" Spółka z o.o. , ul. Fabryczna 5, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7462100, faks 95 7462100.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwkplonia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne PŁONIA Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MINIKOPARKI WRAZ Z PRZYCZEPĄ NAJAZDOWĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup minikoparki wraz z przyczepą najazdową zgodnie z warunkami przestawionymi w załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.26.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3500,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta maszyn
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający wymaga złożenie następujących dokumentów: 1.1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ , 1.2. podpisane przez osoby uprawnione oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ, 1.3. podpisane przez osoby uprawnione oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ, 1.4. dokładny opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien załączyć podpisaną przez siebie Specyfikację Techniczną zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ i dodatkowo karty katalogowe / foldery / oferowanej maszyny. 1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 1.6. oświadczenia Wykonawcy, iż nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.7. dowód wniesienia wadium (na dowodzie wpłacenia wadium należy zamieścić informację jakiego przetargu dotyczy podając jego numer tj. PWK/ZP-PP/03/2016) zgodnie z pkt. VIII niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pwkplonia.pl/biuletyn/index.php?id=142&rp=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne PŁONIA Sp. z o.o. ul. Fabryczna 5 74-320 Barlinek pokój BOK..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2016 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne PŁONIA Sp. z o.o. ul. Fabryczna 5 74-320 Barlinek pokój nr 14 -Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
W związku z pytaniami jakie wpłynęły Zamawijący dokonuje zmian w SIWZ oraz załącznikach poniżej załączając zmieninione SIWZ oraz zał. nr 1, nr 2 i nr 5 (zmiany wskazano żółtym podkreśleniem):
Zal. nr 1 do SIWZ - zmiana 04.03.2016 r.
Zal. nr 2 do SIWZ - zmiana 04.03.2016 r.
Zal. nr 5 do SIWZ - zmiana 04.03.2016 r.
ROZSTRZYGNIĘCIE:
Rozstrzygniecie - Mini Koparka
Publikacja dnia: 25.02.2016 12:55
Nie podlega Ustawie