Projekty budowlane dla: Moczkowa (ul. Źródlana), Barlinek (ul. Podgórna, Zielna, Kasprowicza, Górny Taras)
Nie podlegający Ustawie, zakończony, unieważniony
Do zainteresowanych Wykonawców
Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne „Płonia” Sp. z o.o. prosi o przygotowanie oferty na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadań obejmujących budowę sieci wodociągowych i kanalizacyjnych:
I. Opis Przedmiotu zamówienia:
A. Wykaz zadań przewidzianych do zaprojektowania:
1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Moniuszki w m. Barlinek
2. Budowa sieci wodociągowej w ul. Źródlanej w m. Moczkowo, gmina Barlinek
3. Remont (wymiana) sieci wodociągowej w ul. Podgórnej w Barlinku na odcinku od skrzyżowania z ul. Szosową do skrzyżowania z ul. Matejki
4. Remont (wymiana) sieci wodociągowej w ul. Zielnej w Barlinku
5. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Kossaka/Kasprowicza w m. Barlinek
B. Zakres opracowania dokumentacji projektowej dla zadań przewidzianych w pkt. I.A, które sporządzi Zleceniobiorca:
1. Uzyskanie przez projektanta w imieniu zamawiającego decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego– opłatę skarbową za wydanie decyzji ponosi Zleceniodawca
2. Uzyskanie wypisu i wyrysu z MPZP dla zadania opisane w pkt. I.A.1 (link do planu: http://barlinek.e-mapa.net/) – opłatę skarbową za wypisy ponosi Zleceniodawca
3. Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów i budynków działek na których będą zlokalizowane sieci.
4. Sporządzenie projektów budowlanych sieci w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 kompletny egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf. Trasy sieci wskazano w załączniku nr 1A, 2A, 3A, 4A, 5A do niniejszego zapytania ofertowego. Warunki techniczne dla projektowanych zadań stanowią załączniki nr 1B, 2B, 3B, 4B, 5B do zapytania ofertowego.
5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych sieci po 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD.
6. Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych zadań po 2 egz. 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD.
7. Przedmiary robót wraz z tabelami elementów scalonych po 2 egz. 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD
8. Uzyskanie wszelkich uzgodnień wymaganych do uzyskania zezwoleń na wykonanie robót.
9. Uzyskanie w imieniu Zleceniodawcy zezwoleń na wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy prawo budowlane, opłaty skarbowe za zezwolenia wynikające z ustawy prawo budowlane ponosi Zleceniodawca.
C. Mapy do celów projektowych dostarczy Zleceniodawca w następujących terminach:
1. Dla zadań opisanych w pkt. I.A.3 oraz I.A.4 do 30.10.2016 r.
2. Dla zadań opisanych w pkt. I.A.1, I.A.2, I.A.5 do 15.11.2016 r.
D. Termin wykonania zlecenia:
1. Dla zadań opisanych w pkt. I.A.3 oraz I.A.4 do końca lutego 2017 r.
2. Dla zadań opisanych w pkt. I.A.1, I.A.2, I.A.5 do 30.04.2017 r.
3. Dla zadań opisanych w pkt. I.A.2, I.A.5 do 30.06.2017 r.
II. Wytyczne do wycenienia oferty:
A. Wycenę poszczególnych zadań projektowych należy sporządzić na zestawieniu stanowiącym załącznik 6 do zapytania ofertowego i załączyć do składanej oferty.
B. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z przygotowaniem dokumentacji projektowej sporządzonej przez Zleceniobiorcę łącznie z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień z wyjątkiem opłat skarbowych opisanych w pkt. II.C.
C. Zleceniodawca ponosi opłaty skarbowe za wydanie:
1. Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
2. Decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego
3. Wypisów i wyrysów z MPZP
4. Pozwoleń i zezwoleń na wykonanie robót budowlanych
III. Termin złożenia oferty:
Ofertę należy w terminie do 20.10.2016 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie (pok. nr 14), lub w wersji elektronicznej na adres mailowy Zamawiającego: biuro@pwkplonia.pl
IV. Kryterium wyboru oferty: 100 % cena
V. Uwagi ogólne:
1. Osoba do kontaktu z oferentami: Michał Hinc, tel. 95 746 21 00 wew. 26, email: m.hinc@pwkplonia.pl
2. Zleceniobiorca akceptuje warunki opisane w umowie stanowiącej załącznik nr 8 do zapytania ofertowego
3. Termin związania ofertą: 30 dni od daty złożenia oferty
4. Zleceniodawca zastrzega sobie unieważniania postępowania bez wyboru żadnej oferty oraz zmian zakresu zlecenia.
5. Termin płatności do 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zleceniodawcy prawidłowo wystawionej faktury.
VI. Załączniki:
6. - Zestawienie zadań projektowych [wycena].
UWAGA ZMIANA W ZAPYTANIU OFERTOWYM W ZAKRESIE TERMINÓW WYKONANIA ZLECENIA, PONIZEJ NOWY ZAŁĄCZNIK NR 1:
Korekta załącznika nr 1 - Zapytnie ofertowe [19.10.2016 r.]
INFORMUJEMY, ŻE NA PODSTAWIE PKT. V PPKT. 4 ZAMAWIJĄCY UNIEWAŻNIA POSTĘPOWANIE BEZ WYBORU ŻADNEJ OFERTY.
Publikacja dnia: 11.10.2016 08:23
Nie podlega Ustawie