Zmiany wprowadzono z powodu: zmiany
Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, kasa w godzinach od 7:15 do 14.45.
Do BOK mogą się Państwo zgłaszać ze wszystkimi sprawami, dotyczącymi usług, które świadczy Spółka zarówno dla odbiorców indywidualnych jak i dla firm.
Pracownicy biura pomogą Państwu między innymi w załatwieniu wszelkich formalności:
Dział Obsługi Klienta, Pokój Nr 1 i 2, tel. 95 7462 100 wew. 27 i 29.
Zakres przyjmowanych spraw:
- zgłoszenia wskazań wodomierzy
- awarie wodomierza oraz jego plombowanie
- reklamacja rachunków wystawionych przez PW-K
- podpisywanie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
- warunki reklamacji dot. sprzedaży wody
- wystawianie faktur za wodę i ścieki oraz usługi,
- udzielanie informacji na temat zadłużenia i możliwości spłaty
- materiały informacyjne i aktualna taryfa na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
- przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Sekcja Obsługi Klienta, Pokój Nr 17, tel. 95 7462 100 wew. 26
Zakres przyjmowanych spraw:
- procedura przyłączenia się do sieci wodociągowo - kanalizacyjnej,
- wydawanie zapewnienia dostawy wody i odprowadzania ścieków oraz warunków technicznych przyłącza do sieci wod - kan
Druki potrzebnych wniosków do uzyskania przyłączenia do sieci wod-kan do pobrania poniżej. Do odczytania plików niezbędny jest program czytający pliki w formacie .pdf (np. Acrobat Reader 9.3 PL dostępny do pobrania na naszej stronie w zakładce "pliki do pobrania")
1. Wniosek_o_wydanie_zapewnienia.pdf
2. Wniosek o wydanie zapewnienia (promesy) (31.57 kB)
Publikacja dnia: 17.02.2021
Dokument z dnia: 11.08.2014
Dokument oglądany razy: 6 916