RSS
szukaj
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 17.02.2021, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: zmiany

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, kasa w godzinach od 7:15 do 14.45.

Do BOK mogą się Państwo zgłaszać ze wszystkimi sprawami, dotyczącymi usług, które świadczy Spółka zarówno dla odbiorców indywidualnych jak i dla firm.
Pracownicy biura pomogą Państwu między innymi w załatwieniu wszelkich formalności:
Dział Obsługi Klienta, Pokój Nr 1 i 2, tel. 95 7462 100 wew. 27 i 29.
Zakres przyjmowanych spraw:

  • zgłoszenia wskazań wodomierzy
  • awarie wodomierza oraz jego plombowanie
  • reklamacja rachunków wystawionych przez PW-K
  • podpisywanie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
  • warunki reklamacji dot. sprzedaży wody
  • wystawianie faktur za wodę i ścieki oraz usługi,
  • udzielanie informacji na temat zadłużenia i możliwości spłaty
  • materiały informacyjne i aktualna taryfa na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
  • przyjmowanie informacji o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej

Sekcja Obsługi Klienta, Pokój Nr 17, tel. 95 7462 100 wew. 26
Zakres przyjmowanych spraw:

  • procedura przyłączenia się do sieci wodociągowo - kanalizacyjnej,
  • wydawanie zapewnienia dostawy wody i odprowadzania ścieków oraz warunków technicznych przyłącza do sieci wod - kan

Druki potrzebnych wniosków do uzyskania przyłączenia do sieci wod-kan do pobrania poniżej. Do odczytania plików niezbędny jest program czytający pliki w formacie .pdf (np. Acrobat Reader 9.3 PL dostępny do pobrania na naszej stronie w zakładce "pliki do pobrania")

1. Wniosek_o_wydanie_zapewnienia.pdf
2. Wniosek o wydanie zapewnienia (promesy) (31.57 kB)



Opublikował: Tadeusz Buczek
Publikacja dnia: 17.02.2021
Podpisał: Tadeusz Buczek
Dokument z dnia: 11.08.2014
Dokument oglądany razy: 6 916