Po wymianie dotychczasowych wodomierzy głównych wody na wodomierze ze zdalnym odczytem PWK „Płonia” Sp. z o.o. informuje, że nowo zainstalowane liczniki nie wymagają wizyty inkasenta na Państwa nieruchomości w celu ich odczytania.
Wobec powyższego prosimy o podawanie podliczników wody ogrodowej w sezonie do 25 dnia każdego miesiąca , lub co najmniej raz w roku kalendarzowym (we wrześniu).
Odczyty można podawać tylko i wyłącznie na maila (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), za pośrednictwem strony www.pwkplonia.pl (poprzez zakładkę „Podaj stan swojego licznika”) lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta znajdującym się w naszej siedzibie na ul. Fabrycznej 5 w Barlinku.
W przypadku braku przesłanej nam informacji dotyczącej odczytu podlicznika wody utraconej bezpowrotnie (ogrodowego) będziemy obciążać całość z licznika głównego jak zużycie wody i ścieków.
Zlecenie wykonanie usługi wymiany/plombowania wodomierza wody traconej bezpowrotnie: Zlecenie na wykonanie usługi
„Do przedkładanego wniosku należy dołączyć dowód opłaty w zależności od zlecanej usługi tj.
- 50,00 PLN za usługę odbioru i plombowania licznika;
- 100,00 PLN za usługę wymiany, odbioru i plombowania licznika.
Wpłaty należy dokonywać na konto PWK „PŁONIA” Sp. z o.o. w GBS Bank nr konta: 77-8355-0009-0015-8017-2000-0001
Tytułem: za wymianę i plombowanie wodomierza lub plombowanie wodomierza (w zależności od wybranej usługi).